Kıran ve transferleri


Bugün ki Fanatik gazetesinde şu şekilde bir haber var.
Başkan adaylarından Turgay Kıran, anlaşma sağladığı futbolcuları ve teknik direktörleri FANATİK’e açıkladı. 7 kişilik bir futbol komitesi kurduklarını söyleyen Kıran, “Bu arkadaşlar titiz çalışmalar sonucunda transfer edeceğimiz futbolcuları belirledi. Gençlerin ağırlıkta olduğu bir kadro kuracağız. Amacımız, UEFA Kupası’nı kazanan takımın ruhunu yakalamak” dedi. Turgay Kıran, teknik direktörlük için Abdullah Avcı’yla görüştüklerini belirtirken, Nancy’nin 42 yaşındaki Uruguaylı çalıştırıcısı Pablo Correa’yla da temas kurduklarını söyledi. Kıran, bu ikiliden birini takımın başına getireceklerini açıkladı. Başkan adayı, Lorient’den Gameiro, Amalfitano ve Romao’yla büyük ölçüde anlaştıklarını söylerken, Standard Liege’in Türk kalecisi Sinan Bolat’la ve PSV’nin savunma oyuncusu Stanislav Manolev’le de olumlu görüşmeler yaptıklarını belirtti. 


Sayın KIRAN bu seçimi kazanma şansı çok az ama  planlı ve programlı çalışmış ve bir transfer listesi yapmış ve transferi bitirmiş hayırlı olsun diyelim .Anlaşılan futbolcuların nerdeyse hepsi Fransada futbol oynadığı için üstüme vazife olmadan bu futbolcuları yorumlamak istedim


Kevin Gameiro Lorient Forvet : Benim Fransa liginde en çok beğendiğim oyunculardan bir tanesi .Kısa boylu ama mücadeleci bir oyuncu defansın arkasına çok iyi sarka biliyor tek vuruşları çok iyi  Jardel tarzı bir oyuncu ama hava hakimiyeti pek yokdur.Gelirse çok faydalı olur ama 15 milyon gibi bir rakam gözden çıkarmak gerekli talipleri çok Gameiro önceliginin Valencia olduğu biliyorum

Morgan Amalfitano Lorient Orta saha : Sezon sonunda serbes kalıyor.PSG ile anlaşmak üzere.Defansif orta saha oyunu bozması ve ikili mücadelerdeki diriliği ile tanıyor .faydalı bir isim .

Alaixys Romao Lorient Orta saha: Vasat bir oyuncu tavsiye eden belki iyi bir özeliği görmüşdür .Antalyaspor alsa idare eder bir transfer olarak yorumlardım.

Stanislav Manolev PSV Defans: pek tanımıyorum ama bulgar olduğu söyleye bilirim.

Sinan Bolat S.Liege Kaleci : Sinanı tanımayan yokdur.Gelmesini isterim

Kevin-Catherine Rennes Orta saha : Tavsiye eden kişi yanlış isim vermiş ;)Mangane ,Kana-biyik,Tettey,M'villa ,Brahimi ,Ekoko ile falan karıştırmış olmalı yoksa niye böyle bir isim söylesin?

Vitor  Deque Defans : kimdir bilmiyorum Fransiz takımı gibi duruyor ama ben böyle bir takım duymadım.

Serdar Gürler Sochaux Forvet : pek izlemedim ama türk olması ve genç olmasından dolayi gelecege  yatırım olarak fena sayılmaz.

Sonuç olarak 3 iyi transfer , 2 saçma gereksiz , 2 tanimadiğim , 1 tane gelecege  yatırım  .
Titiz çalışan arkadaşlar bu işi pek bilmiyorlar ama Türkiye senede 3 iyi transfer yapmakda bir başarı olarak sayıla bilir !!

0 yorum:

 

Copyright © 2010 Turkusev Blogspot Fr, All Rights Reserved. Design by DZignine