Röportaj : Hüsnü Soybir (Bourg-en-Bresse Péronnas 01)


Seni tanımayanlar için kendini bize tanıtırmısın ? 


Merhaba Ben Hüsnü Soybir 6 aralık 1997 doğumluyum 2 senedir Bourg Peronnas'da oynuyorum. 10 numarayım ama forvete oynayabilirim.


Futbola başlaman nasıl oldu?

5 yaşında küçük bir takım olan  Replonges'da başladım. 11 yaşında, Gueugnon tarafından fark edildim, sonra orada oynadım.


Dijon'dan ayrilik Bourga geçis sürecin nasil oldu?


Bourg beni kuçuklukden beri istiyordu ama ben baska kulüplere gitmiştim. Dijon'dan ayrıldımdan sonra, hemen beni aradılar. Birde evime yakın. Bu kulüpte kendimi iyi hissediyorum.

Hervé Della Maggiore'in ilk antrenörlük deneyimi olmasina ragmen kısıtlı bir kadro iyi sonuçlar aliyor. Sende A takim ile antremanlara çikiyormusun Maggiore ile iliskin nasil?

Çok iyi bir teknik direktör. Bazen profesyoneller ile idman yapıyoruz. Geçen sene bizim kupa maçlarını izlemeye geliyordu, bir kaç sefer konuşmaya fırsatım oldu .

Futbolcu olarak hangi özeliklerini güçlü buluyorsun? şunları daha iyi yapmalıyım dediğin şeyler var mı ?

Benim iyi bir sol ayağım var, iyi bir oyun vizyona sahipim, kolayca oyuncu eksilte biliyorum. Sağ ayağımı geliştirmem lazim. Fiziksel olarak kendimi daha çok geliştirmem lazim.

Stil olarak hangi futbolcuyu kendine benzeyiyorsun ve idol olarak seçtigin bir futbolcu var mi ?

Oyun tarzim Nabil Fekir ile ayni bence. Idolüm Ronaldinho ama Ardayıda severim.


Futbolcu olarak hedeflerin neler ? Bir kaç sezon sonra kendini nerelerde görmeyi hedefliyorsun ?


Amacım en kısa sürede profesyonel olmak. Bilmiyorum, inşallah doğru zamanda, doğru yerlerde olurum...

Futbol disina çikarsak.. Nerelisin ve Hüsnü Soybir neler yapmakdan hoslanir?

Yozgatliyim. Boş zamanlarımda kardeşlerimle PlayStation oynamayı ve ailemle zaman geçirmeyi çok seviyorum.



0 yorum:

 

Copyright © 2010 Turkusev Blogspot Fr, All Rights Reserved. Design by DZignine