Röportaj - Deniz Öndeyer ( Nice )



1- Seni tanımayanlar için kendini bize tanıtırmısın ? 

Deniz öndeyer  25/02/9 Nice dogumluyum. Fransa ve Türkiye cifte vatandasligina sahibim.  5 yasinda Nice kulübünde futbola basladim ve hala Nice'den baska bir kulübde oynamadim. Suanda rezerv takim ile CFA'da maçlara çikiyorum

2-Futbola başlaman nasıl oldu?

Çok küçukten beri futbollu çok sevdim ve babam Türkiye de Profesyonel futbolcu oldugu için futbola basladim

Bilmeyenler için Karsiyaka , Turgutluspor, Nazilispor ve  son olarak Fransada As vauban(Strasbourg) formasi giymis olan Ertan Öndeyer'in oglu oluyor.

3- Nice Fransanin en iyi alt yapilarindan birinde sahip çok kaliteli isimleri bünyelerinde bulunduruyorlar. Nice Alt yapisina katilma sürecin nasil gerçeklesti?

Futbola zaten Nice'de basladim. Bütün kategorilerde basarili oldugum için 15 yasinda centre formationa girmeye basardim..

4- Claude Puel  3 senede 21 tane alt yapidan yetismis futbolcuya Ligde görev verdi. Sende A takim ile antremanlara çikiyormusun? Claude Puel ile iliskin nasil? seni ne zaman Nice formasi ile izleye bilecegiz ?

A takimle zaman zaman çikiyorum. Claude Puel ile  aram iyi. çok iyi bir  Teknik adam onun bilgileriden faydalaniyoru. Beni surekli takip ediyor ve izliyor

Gelecek sene binim için çok önemli olacak. Hersey olabilir... En yakin zamanda A takimanda oynamak istiyorum

5-Futbolcu olarak hangi özeliklerini güçlü buluyorsun? şunları daha iyi yapmalıyım dediğin şeyler var mı ?
Topla çok rahatim, oyunu arkandan kurmayi severim ve savunmaya iyi liderlik yapiyorum. Sag ayagimi iyi kullaniyorum.  Teknigime guveniyorum ve fiziki gucum iyidir

- sol ayagimi daha ćok kullanmam lazim

6-Stil olarak hangi futbolcuyu kendine benzeyiyorsun ve idol olarak seçtigin bir futbolcu var mi ?

Sergio Ramos'i çok severim ve stilim benziyor. Aslinda eskiden orta saha oynadigim için iniesta idolumdü. Maçlarini çok izlerdim. Simdi stopper oynadigim için Tiago Silva idolum ve onu takip ediyorum.

7-Futbolcu olarak hedeflerin neler ? Bir kaç sezon sonra kendini nerelerde görmeyi hedefliyorsun ?

Nice A takimda oynamak ve Türk Milli takimina seçilmek çok isterim (u16 da bir kere Almanya kampina seçilmistim).  Bir kaç sene sonra üst duzey takimlarda oynamayi hedefliyorum

8-Futbol disina çikarsak.. Nerelisin ve Deniz Öndeyer neler yapmakdan hoslanir?

izmir  Karşıyakaliyim. Nice de oturuyorum, deniz yaki oldugum için Plaja gitmeye seviyorum. Arkadaslarim ile sinemaya gitmek ve ailemle vakit geçirmeyi  severim.

Bu keyifli sohbet ve bana zaman ayırdığın için teşekkürler

Ne demek bana vakit ayırdığın için ben teşekkür ederim.


0 yorum:

 

Copyright © 2010 Turkusev Blogspot Fr, All Rights Reserved. Design by DZignine