Röportaj : Özer Özdemir ( Le Havre )


Bu defada Fransanın en eski futbol kulübü olan Le Havre nin ve Türk Milli takıminin yetenekli sağ beki Özer Özdemir  konuğum 

1- Seni tanımayanlar için kendini bize tanıtırmısın ?

Merhaba, adım Özer Özdemir 5 şubat 1998 Montivilliers doğumluyum. 5 yaşından beri Le Havre alt yapısında sağ bek olarak futbol oynuyorum

2-Futbola başlaman nasıl oldu?

çocukluğumdan beri futbol oynamayı seviyordum, Babam beni 5 yaşında Le Havre alt yapısına yazdırdı o yaştan bugüne kadar oynuyorum ve inşallah daha uzun yıllar futbol oynamak istiyorum

3- Fransa Milli takımi tarafından Clairefontaine davet edildin, Türk Milli takımi ilede 20 yakın maç oynadın. Bu iki milli davet edilme sürecin nasıl gerçekleşti? 

Fransa ve Türkiye milli takımi seçmeleri vardı onlara katıldim, sonra seçim yapmak zorunda kaldim ve Türkiyeyi seçtim çünki Türkiye formasi taşımak gurur verici ve bunu sadece Türkiye forması taşıyınca hissedebilirsin

4-  Futbolcu olarak hangi özeliklerini güçlü buluyorsun? şunları daha iyi yapmalıyım dediğin şeyler var mı ?

Güçlü özeliklerim yüksek toplarda çok etkiliyim. Güçlü olduğum için vücüt vücüda mücadeler ayakda kaliyorum.  Adam esksilte özeliğimde iyidir, fizikle mücadeleden çekinmem


5-Stil olarak hangi futbolcuyu kendine benzeyiyorsun ve idol olarak seçtigin bir futbolcu var mi ?

Stil olarak kendimi Reala Madriddeki Daniel Carvajal'a benzetiyom ve idolüm ayni mevkide oynamasakta Paul Pogba 

6-Futbolcu olarak hedeflerin neler ? Bir kaç sezon sonra kendini nerelerde görmeyi hedefliyorsun ?

 ilk olarak profesyonel olmak istiyorum. çalişarak güzel perfomans sergileyerek A takimla oynamak istiyorum ve sonra Allah izin verirse en sevdiğim lig olan  ingiltere premier ligide de oynamak isterim

7- A takım ile kamp kadrosunda yer aliyorsun ve Chambly maçina ilk 11 de başladın. Bu sene seni Ligue 2 de izleyecekmiyiz?

Evet , Bugün Chambly ye karşı ilk 11'de başladım. Takımım ve kendi açımdan güzel oynadığımı düşünüyorum . Buralara gelmek icin çok çalışıyorum karşılığınıda bugün 11'de başlayarak aldım ve Le Havre ile Ligue 2 de maçlara cçkabilirsem sevinirim.

8- Bir kaç ay önce basında PSG ye transfer olacagın yazılmıstı PSG den veya herhangi bir Türk kulübünden teklif aldin mı? 

Evet PSG benimle ilgileniyordu çünkü Le Havre de kontratım yoktu ama yeni sezonda kulübüm bana kontrat önerdi ve le Havreyle imzalamak istedim. 

Hayır Turkiyeden teklif almadım.

9- Johann Louvel Le Havre alt yapısının basına geçtikden sonra Le Havre alt yapısı büyük ivme kazandı. Johann Louvel'in sana kattığı en büyük değer nedir?

Johan Louvel çok iyi bir insan. Gençlere çok önem veriyor ve güveniyor .
Bana güvenip B takımla maçlara çıkardı şimdi A Takima kadar yükseldim ne mutlu bana

10- Futbol dışına çikarsak.. Nerelisin ve Büyük neler yapmakdan hoşlanır? 

Afyonluyum , Futbol dışında ailem ve arkadaşlarımla vakit geçirmeyi severim  ve müzik dinlerim.

Bana zaman ayırdığın için teşekkürler

Ben teşekkür ederim.

0 yorum:

 

Copyright © 2010 Turkusev Blogspot Fr, All Rights Reserved. Design by DZignine