Röportaj : Gürkan Aydoğan ( Lille )



Bugün ki Konuğum 17 liginin en çok asist yapan ( 3 gol 10 asist)ve U19 Liginde maçlarada çıkan Lille'in yetenekli kanat oyuncusu Gürkan Aydoğan.

1- Seni tanımayanlar için kendini bize tanıtırmısın ?

Adım Gürkan Aydoğan 7 mart 1999 Roubaix doğumluyum. Losc Lille takıminda kanat olarak oynuyorum. Fransa ve Türkiye çifte vatandaşlığım var

2-Futbola başlaman nasıl oldu?

Küçükken top oynamasını çok seviyordum ve 6 yaşımda evimin yanındaki kulübe yazıldım (FC Wattrelos). Wattrelos U13 takıminda oynarken Lille seçmelerinde davet edildim ve başarili olunca U14'da Lille takımina imza attım ve paralel olarak'ta Lievin'in "Pôle espoir'ina " alındım. (Bölgenin en yetenekli futbolcularin davet edildiği kamp) 4 senedirde Lille bünyesinde eğitim görüyorum.

 3- Lille altyapıya önem veren bir kulüp aldığı eğitimin özellikleri nelerdir ?

Lille altyapısında teknik ve taktik olarak k çok çaliştiriyorlar ve bizim profesyonel olmamiz için en iyi şekilde hazirliyorlar.

4-Futbolcu olarak hangi özeliklerini güçlü buluyorsun? şunları daha iyi yapmalıyım dediğin seyler var mi? 

Teknik kapasitem çok iyi ve çok hızlı bir futbolcuyum. Bu iki özellik sayesinde çok kolay adam eksiltip,  arkadaşlarımı gol pozisyona rahatlıkla soka biliyorum.Her iki kanatda ve her iki bekde oynuyor olmam benim için büyük bir avantaj oluyor.

Ama butun bu özellikleri geliştirmem için çok çalişmam lazim.


5-Stil olarak hangi futbolcuyu kendine benzetiyorsun ve idol olarak seçtigin bir futbolcu var mi ?

Benim idolum yok ama kendimi Franck Ribery, Eden Hazard veya Shaqiri gibi oyunculara benzetiyorum.

6-Futbolcu olarak hedeflerin neler ? Bir kaç sezon sonra kendini nerelerde görmeyi 
hedefliyorsun ?

Tabiki hedefim profesyonel futbolcu olmak Lillede oynamak ve kendimi en güçlü avrupa liglerinde görmek isterim 

 7- Senden iki yaş büyülerin grubunda futbol oynuyorsun. Türk millli takiminda veya Türk kulüblerinden hiç teklif aldin mi ?

şimdilik teklif gelmedi ama teklif gelirse en iyi şekilde değerlendiririm

 8-Futbol dışına çikarsak.. Nerelisin ve  neler yapmakdan hoşlanır?

Kütahyalıyım ve futbol dışında ailemle ve arkadaşlarimla zaman geçirmeyi severim.

Bana zaman ayırdığın için teşekkürler

Ben teşekkür ederim.

0 yorum:

 

Copyright © 2010 Turkusev Blogspot Fr, All Rights Reserved. Design by DZignine