Röportaj : Dilhan Sagun ( Sochaux )

Bu defaki konugum Sochaux un yetenekli ofansif futbolcusu ve Fransa U16 milli takimi formasi giymis yetenekli futbolcu Dilhan Sagun...

1- Seni tanımayanlar için kendini bize tanıtırmısın ? 

Adım Dilhan Sagun, Fc Sochaux'da orta saha  oynuyorum( 10 numara). 18 yaşındayım. Şimdilikle rezerve ile oynuyorum. Fransa ve Türkiye çift vatandaşlığım var. 

2-Futbola başlaman nasıl oldu?

Küçükken doğum günüm için  amcam Cantona'nın videosunu almisti ve her zaman bakıyordum Bu beni futbolcu olmaya teşvik etti. 5 yaşında kulübü yazıldım. 

3- Fransa Milli takimi ilk devet edildiginde Thierry Ambrose ile beraber o takimin en yeteneklisiydin, sonra size Onguene, Nkunku, Agustin, Poha ve Lusamba gibi isimler katildi. sende bu isimler beraberde oynadin ve gollerde attin ama sonraki yilarda seni milli takimda göremedik. Bunun sebebi neydi ?

Sakatlandım ondan 1 sene kaybettim, ondan sonra hocanın seçenekleri arasinda yer almadim.  şimdi benim tarafımdan çok çalışmam lazım ama benim için en önemli kulübde başarılı olmaktır. 

4- Onguene, Fuchs, Thuram ve Robinet gibi takim arkadaslarin A takimda süre almaya basladi seni ne zaman A takimda görecegiz ?

İnşallah en kısa Zaman'ında.

5-Türk milli takimi ve Türk kulublerinden teklif aldin mi ?

Hayır hiç bir teklif almadım ama açığım teklif olursa teflifleri değerlendiririm.

6-sochaux altyapıya önem veren bir kulüp aldığı eğitimin özellikleri nelerdir ?

Sochaux aile gibi kulüp, gençlere çok güveniyorlar. Eğitimin için Benim için kulüptür Hersey mevcüt. 

7-Futbolcu olarak hangi özeliklerini güçlü buluyorsun? şunları daha iyi yapmalıyım dediğin şeyler var mi?

Topu iyi yönetiyorum,   oyun bilgim iyidir pas vermem gerektigini iyi biliyorum tekniğim çok iyi, vizyonum güzeldir. Geliştirmek için her gün dahada çalışmam lazım .

8-Stil olarak hangi futbolcuyu kendine benzeyiyorsun ve idol olarak seçtigin bir futbolcu var mi ?

Futbol stili kendime Mesut Özil benzetiyorum ve inşallah bir gün onun gibi büyük kulüplerde oynarım. 

9- Futbolcu olarak hedeflerin neler ? Bir kaç sezon sonra kendini nerelerde görmeyi hedefliyorsun ?

Hedefim tabiki profesyonel olmaktır, Sochaux'nın A takımla oynamak ve bir kaç sene sonra İngiltere veya  İspanya'da oynamak güzel olur. 

10-Futbol dışına çikarsak.. Nerelisin ve Büyük neler yapmakdan hoşlanır?

Denizliliyim, ailemle ve arkadaşlarımla Zaman geçmeyi seviyorum.

Bana zaman ayırdığın için teşekkürler

Ben teşekkür ederim.

0 yorum:

 

Copyright © 2010 Turkusev Blogspot Fr, All Rights Reserved. Design by DZignine