Röportaj : Şeref Can Büyük ( Le Havre )


Bu kez konuğum Le Havre'in kaptanı, sahadaki lideri Can Büyük

1- Seni tanımayanlar için kendini bize tanıtırmısın ? 

Ben Can Büyük 28 Nisan 1999 Le Havre doğumluyum.  Le Havre takımında ortasaha olarak oynuyorum

2-Futbola başlaman nasıl oldu?

Genç yasimdan beri futbol oynamayi hayal ediyordum , 9 yasimda ilk kulubume yazıldım. 2013 yılındada Le Havre tarafından begenildim ve onların bünyesine katıldım.

3- Fransa Milli takimi tarafindan Clairefontaine davet edildin. Bu davet edilme sürecin nasiı gerçekleşti? Bu davetden sonra futbol motivasyonun artımı?

Clairefontaine deki kamptan sonra Motivasyonum dahada yükseldi , çünkü yüksek seviyede kalmak için daha çok çalısmam gerektigini ögrendim


4-Futbolcu olarak hangi özeliklerini güçlü buluyorsun? şunları daha iyi yapmalıyım dediğin şeyler var mı ?

Topu iyi yönetiyorum , saha görüşüm iyi ve top kapma özeligim baya iyidir . Bütün bu noktalar ne kadar iyi olursa olsun geliştirmem lazim

5-Stil olarak hangi futbolcuyu kendine benzeyiyorsun ve idol olarak seçtigin bir futbolcu var mi ?

Futbol stili  kendimi Marko Verratti ve Ilkay Gundogan benzetiyorum ve onlar gibi olmak istiyorum

6-Futbolcu olarak hedeflerin neler ? Bir kaç sezon sonra kendini nerelerde görmeyi hedefliyorsun ?

Hedefim tabikide profesyonel futbolcu olmak ve Inşallah Le Havre A takimina yükselirim. Bundesliga da Lig olarak çok begeniyorum orda oynamak güzel olurdu

7-Futbol dışına çikarsak.. Nerelisin ve Büyük neler yapmakdan hoşlanır?

Samsunluyum , futbol dışında ailem ve arkadaşlarımlan zaman geçirmeyi seviyorum

Bana zaman ayırdığın için teşekkürler

Ben teşekkür ederim

0 yorum:

 

Copyright © 2010 Turkusev Blogspot Fr, All Rights Reserved. Design by DZignine