Röportaj : Selim Kayacı ( Saint-Etienne)


Röportaj : Selim Kayacı ( Saint-Etienne)

Bu defaki konuğum; Fransa U16 ve U17 milli takımlarına kaptanlık yapmış. Türkiye U17 milli takımı ile 4 maça çıkmış olan Saint-Etienne'nin jokeri Selim Kayacı

Seni tanımayanlar için kendini bize tanıtırmısın ?

 Ben Selim Kayacı 20 Mart 1995 doğumluyum. Sekiz yıldır Saint-Etienne takımında oynuyorum. Sağ ve Sol bek olarak görev alsamda ön libero olarakda görev yapa biliyorum. Fransa U16 ve U17 Milli takımında oynadım ve daha sonra Türkiye milli takımında oynadım 

Futbola başlaman nasıl oldu?

Futbola 8 yaşında küçük bir mahalle takımında kaleci olarak başladım. 11 yaşında iken  Saint-Etienne kulübü deneme sürecinden sonra kadrosuna kattı.

2010 yılında Fransa U16 milli takımına davet edildin. 1 tanesi Türkiyeye milli takımı ile olmak üzere 11 maçta görev aldın ve 1 de gol attın. Sonrasında Türkiye milli takımına geçis yaptın. Bu milli takım süreçlerini biraz anlatırmısın ?

Evet 2010 yılında gösterdiğim performansla Fransa milli takımına çağrıldım ve kaptanlık yaptım. Ege kupası finalinde Türkiye'ye karşı 5-1 kazanmıştık. 1.5 sene sonra Erdal Keser beni Belçika maçı için milli takıma davet etti. Bende kabul ettim.

Türkiye milli takımda çok iyi bir performansın vardı ama şuan davet edilmiyorsun Sence davet edilmeme sebebin ney?

Evet 2 Belçika, 2 de Azerbaycan maçları olmaz üzere 4 maçta görev yaptım. Sonra 3 defa daha davet edildim ama kulübüm önemli maçlarımız sebebi ile izin vermedi. Bu olaydan sonrada davet edilmedim.

Saint-Etienne'nin hocası Christophe Galtier hem çok iyi bir hoca hemde gençlerin yaşına bakmazsızın forma şansı veriyor. (Kurt Zouma, Polomat ve Allan Saint-Maximin gibi) Seni ne zaman Ligue 1 maçlarında izleyeceğiz ?

Evet bu isimler çok iyi futbolcular. Polomat çok fazla şans bulamasada çok yetenekli. Ben şuan rezerv takım ile maçlara çıkıyorum. Insallah günün birinde Bende forma şansı  bulurum.

Yaz döneminde Facebook'dan başlayıp haber portallarında devam eden bir Dortmund'a transfer olma olayın vardı. Neler yaşandı o zaman zarfında ?

O haberler beni güldürdü açıkçası. Ligue 1'de forma şansı bulmadan Dortmund'un beni istemesi mümkün değildi. O haberler tamamen yalandı. Tabiki gerçek olmasını isterdim.

Facebook'da senin tarafından "Dortmund ile profesyonel bye bye Fransa " yazılmıştı.

Evet bir arkadaşla şakalaşmak için bu tarz şeyler yazdık :)

Bende buna blogumda yer vermiştim. Neyse olayın aslını öğrenmiş olduk.

Sami Khedira'a ilgili konuşmalarını facebook üzerinden görüyorum. Idol olarak hangi futbolcuyu  görüyorsun?

Khedira çok iyi bir futbolcu ama benim idolüm Gattuso. Belki teknik açıdan üst düzey değil ama takım içinde tam bir lider.

Futbolcu olarak hangi özeliklerini güçlü buluyorsun? şunları daha iyi yapmalıyım dediğin şeyler var mı ?

çok koşan ve disiplinli bir futbolcuyum. Teknik açıdanda kendimi kötü bulmuyorum. Saha içinde agrasif ve lider bir yapıya sahibim. Farklı mevkilerde görev yapabilmemde en büyük artım.

Türk pasaportuna sahip olman ve seni milli takıma davet eden Erdal keser'de Galatasaray'ın Scoutu olmasından sonra transfer teklifi aldın mı ?

Hayır bana resmi hiç bir teklif gelmedi.

Bir kaç sezon sonra futbolcu olarak kendini nerelerde görmeyi hedefliyorsun ?

öncelikle hedefim Saint-Etienne ile profesyonel kontra imzalamak ve görev almak. Sonrasındada Galatasaray forması ile Şampiyonlar Liginde görev almak.


A takımla antremanlarada çikiyorsun Mevüt Erdinç ile ilişkiniz nasıl ?

Mevlüt abim ile çok iyi ilişkimiz var. Bana her zaman yardımcı olup, tavsiyeler bulunuyor.

Sen nerelisin ve Tatillerde Türkiyede nerelere gidersin ?

Ben Nevşehir'liyim. Nevşehir'de evimizde var. Arada Antalya ve Bodrum'ada gidiyoruz.

Futbolun dışında Selim Kayaci neleri yapmaktan hoşlanır ?

Playstation oynamayı ve arkadaşlar ile takılmayı seviyorum. Ama tabiki en çok zamanimi ailem ile geçiriyorum.

Selim bu keyifli sohbet ve bana zaman ayırdığın için teşekkürler
Ne demek ben teşekkür ederim.

0 yorum:

 

Copyright © 2010 Turkusev Blogspot Fr, All Rights Reserved. Design by DZignine