Galatasaray 2-1 Sivasspor / Radyoda maç



Galatasaray 2-1 Sivasspor / Radyoda maç
işlerim dolayısı ile Galatasaray maçını izleyemedim. Bende izleyemiyorsan dinlerim diyerekden radyoyu açdım.

Radyoda maç dinlemenin altın kuralı ' göz görmeyince spiker ne anlatırsa ona kanaat getirip o anı kafada kurgulamak ' olsa gerek. Bende öyle yapmaya çalışdım ama pozisyonları kafamda canlandırayım derken kafam bir milyon oldu. Doğal olarak maçdan hiç birşey anlayamadım. Radyodan maç dinlemek ne kadar zormuş bunu öğrenmiş oldum. 


Maç hakkında söyleye bileceğim, üç puan kazanmış olsakda, iki hafta sonra oynayacağımız bilmem kaç senedir yenemediğimiz Fener maçına Elmander gibi mücadeleci bir hücümcü  ve ipi ile en son kuyuya inilecek kişi olsa bile yetenekleri itibarı ile kadronun olmazsa olmazı Engin'den yoksun çıkacağız. Bu iki eksiği derbide çok arayacağız kesin...

0 yorum:

 

Copyright © 2010 Turkusev Blogspot Fr, All Rights Reserved. Design by DZignine